رضایت مشتری
رضایت مشتریان؛ سرمایه ارزشمند مجموعه ما
یکی از اصلیترین اهداف ما از راهاندازی فروشگاه آنلاین پسته، فراهمکردن امکان دسترسی مستقیم و بیواسطه مشتریان عزیز به محصولات باکیفیت و تازه بوده است. ما با ایجاد این بستر آنلاین کوشیدهایم روند خرید برای شما آسانتر، مطمئنتر و سریعتر شود؛ چراکه رضایت و اعتماد مشتری، همواره در صدر اولویتهای مجموعه ما قرار دارد.
در این مدت، پیامهای متعدد و ارزشمندی از سوی شما دریافت کردهایم که هر یک تأییدی بر مسیر درست فعالیت ما بوده است.
بسیاری از مشتریان اعلام کردهاند که طعم منحصربهفرد، تازگی چشمگیر و کیفیت بالای پستههای ما باعث شده تجربهای متفاوت از خرید پسته داشته باشند. همین موضوع موجب شده است که نهتنها خودشان به مشتریان دائمی تبدیل شوند، بلکه مجموعه ما را به خانواده، دوستان و آشنایان معرفی کنند.
این معرفیهای صمیمانه و اعتمادآمیز، عامل اصلی گسترش روزافزون جامعه مشتریان ما بوده است.
رضایت مشتریان از تازگی، خندانبودن و کیفیت ممتاز پستهها موجب شده بخش قابلتوجهی از خریداران پس از اولین سفارش، بار دیگر به مجموعه ما مراجعه کنند. ما متعهد هستیم که هرگز محصول کهنه، بیکیفیت یا مغایر با استانداردهای مجموعه ارائه نکنیم و همواره پستهای تازه، سالم و درجهیک در اختیار شما قرار دهیم.
از سوی دیگر، بسیاری از مشتریان به منصفانه بودن قیمتها نسبت به بازار اشاره کردهاند. عرضه مستقیم محصولات، بدون واسطه و با نظارت کامل مجموعه، امکان ارائه قیمتهای مناسبتر و عادلانهتر را برای ما فراهم کرده است که این امر نیز رضایت قابلتوجهی به همراه داشته است.
ما به اعتماد شما افتخار میکنیم و از اینکه تجربیات مثبت خود را با ما در میان گذاشتهاید، صمیمانه سپاسگزاریم.
رضایت شما، بزرگترین انگیزه و ارزشمندترین دارایی مجموعه ماست.